czwartek, 16 sierpnia 2018

E-commerce i jego ciągły rozwój

Branża e-commerce nieustannie się rozwija i jeśli chcemy osiągnąć wysokie wyniki za jej pomocą musimy ciągle "gonić" za panującymi trendami. 


Ze statystyk, które znaleźć można na stronie internetowej https://www.ideo.pl/firma/o-nas/nasze-publikacje/trendy-e-commerce-na-2018-rok,103.html obecnie z Polsce działa od 15 do 20 tysięcy sklepów online. W ciągu najbliższych dwóch lat ich ilość ma jednak wzrosnąć do około 30 tysięcy, gdyż potencjał w tej branży jest bardzo duży. 

Aby jednak go wykorzystać stosować trzeba oryginalny content, dzięki któremu generowana jest bardzo wysoka sprzedaż produktów lub usług. Kolejna sprawa to krótki czas dostawy, a co za tym idzie błyskawiczna obsługa zamówień. Wielu klientom zależy na szybkim czasie otrzymania paczki, więc trzeba stosować odpowiednie systemy oraz odpowiednio optymalizować pracę pracowników. 

Rynek mobilny jest w przypadku branży e-commerce również bardzo ważny i jeśli nasz sklep będzie optymalizowany pod jego względem takie działania znacznie się opłacą. Nie mowa tutaj tylko o wygodzie dla użytkownika, ale również Google o wiele lepiej widzieć będzie stronę sklepu i będzie ją wyżej pozycjonować.