Każdy sklep internetowy zbudowany jest z wielu różnorodnych
elementów, które optymalizować można na różnorodny sposób. Często taka
optymalizacja przynieść może wiele korzyści, z których najważniejsze będzie
zwiększenie konwersji.
Jak jednak wykonać taką optymalizację w sklepie internetowym?
Wdrożenie pewnych zmian na stronę jest często efektem
długich wcześniejszych prac związanych z analizą statystyk oraz przeglądnięciem
konkurencji. Dopiero takie działania mogą być podstawą by wysnuć jakiekolwiek
wnioski , które później niezbędne będą w celach wdrożenia.
Z informacji jakie znaleźć można na stronie https://www.ideo.pl/firma/o-nas/nasze-publikacje/optymalizacja-koszyka-w-esklepie-brw-case-study,124.html
poprawa konwersji jest efektem długich jednakże skutecznych działań. Dodanie
pewnych elementów na karcie produktu często sprawia, że dany produkt jest
chętniej sprzedawany niż jakikolwiek inny. Wystarczy stworzenie nawet
niewielkiej promocji oraz dodanie niedaleko ceny informacji o pozostałej ilości
sztuk.
Taka zmiana często wprowadza dla użytkownika niepokój przez który o
wiele chętniej dodaje ten produkt do koszyka. Takich zmian na stronie dokonać
można naprawdę wielu, a jak to zrobić znajdą Państwo w powyższym artykule.