środa, 19 czerwca 2019

Czy warto optymalizować koszyk w sklepie internetowym?

optymalizacja sklepu internetowego

Każdy sklep internetowy zbudowany jest z wielu różnorodnych elementów, które optymalizować można na różnorodny sposób. Często taka optymalizacja przynieść może wiele korzyści, z których najważniejsze będzie zwiększenie konwersji.


Jak jednak wykonać taką optymalizację w sklepie internetowym?


Wdrożenie pewnych zmian na stronę jest często efektem długich wcześniejszych prac związanych z analizą statystyk oraz przeglądnięciem konkurencji. Dopiero takie działania mogą być podstawą by wysnuć jakiekolwiek wnioski , które później niezbędne będą w celach wdrożenia.

Z informacji jakie znaleźć można na stronie https://www.ideo.pl/firma/o-nas/nasze-publikacje/optymalizacja-koszyka-w-esklepie-brw-case-study,124.html poprawa konwersji jest efektem długich jednakże skutecznych działań. Dodanie pewnych elementów na karcie produktu często sprawia, że dany produkt jest chętniej sprzedawany niż jakikolwiek inny. Wystarczy stworzenie nawet niewielkiej promocji oraz dodanie niedaleko ceny informacji o pozostałej ilości sztuk. 

Taka zmiana często wprowadza dla użytkownika niepokój przez który o wiele chętniej dodaje ten produkt do koszyka. Takich zmian na stronie dokonać można naprawdę wielu, a jak to zrobić znajdą Państwo w powyższym artykule.