środa, 9 stycznia 2019

Podsumowanie 2018 roku w marketingu internetowym



Zeszły 2018 rok był z pewnością udany jeśli chodzi o branżę marketingową. Największym trendem, za którym podążały różnorodne światowe marki były kampanie oparte o Influencer Marketing. Z pewnością docenić trzeba ten rodzaj kampanii, gdyż dowolność oraz odpowiednie dotarcie do grupy docelowej to największe z zalet powyższego rozwiązania.

Podsumowując ubiegły rok warto napisać o jednym z największych sukcesów. Mowa tutaj o kampanii niezależnej agencji reklamowej na czele, której stoi Donald Trump. Co prawda opublikowane przez nich zdjęcie wywołało ogromną burzę w mediach społecznościowych, jednakże wygenerowało to również 43 mln$ zysku. Na giełdzie Nike straciło co prawda 4 mld $, jednakże publikacja dwuminutowego spotu reklamowego była totalnym majstersztykiem. W tym miejscu Nike pomimo konsekwencji finansowych podjęło naprawdę świetną decyzję o publikacji tego materiału.

Więcej informacji o ubiegłym roku znajdą Państwo we wpisie dostępnym na stronie https://www.ideo.pl/firma/o-nas/nasze-publikacje/marketing-internetowy-podsumowanie-roku-2018,118.html na który serdecznie zapraszamy już dziś.