Zeszły 2018 rok był z pewnością
udany jeśli chodzi o branżę marketingową. Największym trendem, za którym
podążały różnorodne światowe marki były kampanie oparte o Influencer Marketing.
Z pewnością docenić trzeba ten rodzaj kampanii, gdyż dowolność oraz odpowiednie
dotarcie do grupy docelowej to największe z zalet powyższego rozwiązania.
Podsumowując ubiegły rok warto
napisać o jednym z największych sukcesów. Mowa tutaj o kampanii niezależnej
agencji reklamowej na czele, której stoi Donald Trump. Co prawda opublikowane
przez nich zdjęcie wywołało ogromną burzę w mediach społecznościowych, jednakże
wygenerowało to również 43 mln$ zysku. Na giełdzie Nike straciło co prawda 4
mld $, jednakże publikacja dwuminutowego spotu reklamowego była totalnym
majstersztykiem. W tym miejscu Nike pomimo konsekwencji finansowych podjęło
naprawdę świetną decyzję o publikacji tego materiału.
Więcej informacji o ubiegłym roku
znajdą Państwo we wpisie dostępnym na stronie https://www.ideo.pl/firma/o-nas/nasze-publikacje/marketing-internetowy-podsumowanie-roku-2018,118.html
na który serdecznie zapraszamy już dziś.