środa, 14 listopada 2018

Lidl wkracza w branżę e-grocery


Branża e-grocery z roku na rok się rozwija i coraz więcej sklepów planuje wkroczyć w nią i generować w niej zyski. Trzeba jednak przyznać, że nadal sprawy logistyczne oraz magazynowe stanowią pewne ograniczenia.


Z prognoz przeprowadzonych przez różnorodne firmy analityczne wzrost sprzedaży w tej branży wynieść ma około 20% rocznie.
W ciągu najbliższych pięciu lat łączna wartość tej branży wzrosnąć ma ponad dwukrotnie. Największe wzrosty mają zostać osiągnięte w Chinach oraz Stanach Zjednoczonych. Europa jednak nie pozostaje w tyle i również będzie generować zyski.

Lidl – jedna z sieci sklepów spożywczych posiadająca swoje oddziały w 26 państwach w Europie planuje właśnie otwarcie sklepu internetowego w Polsce. Z tego co przeczytać możemy na stronie https://www.ideo.pl/firma/o-nas/nasze-publikacje/lidl-pracuje-nad-e-commerce-komentarz-ekspercki-dla-wirtualnemediapl,113.html nastąpić może to w niedługim czasie i Polacy będą mogli zamawiać produkty spożywcze prosto z dostawą do swojego domu.